5 posturi de consilier juridic la Consiliul Judeţean Ilfov

2 mart. 2017
Vizualizari: 4640
Conform anunțului publicat în data de 28 februarie 2017, Consiliul Județean Ilfov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unor funcții publice de execuție. Au fost scoase la concurs 5 posturi de consilier juridic, lista posturilor vacante, fiind următoarea:

Direcția Juridică și Administrație Publică Locală

1. Compartiment Juridic, Contencios:

  • consilier juridic, clasa I, grad profesional superior;
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent;
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant.

2. Compartiment Avizare Legalitate Acte:

  • consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant;
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional principal

Serviciul Administrație Publică – Compartimentul Petiții:

  • consilier, clasa I, grad profesional principal.

Serviciul Resurse Umane, Evaluare și Formare Profesională: 

1. Biroul Resurse Umane:

  • consilier, clasa I, grad profesional principal;
  • consilier, clasa I, grad profesional superior.

2. Compartiment Sănătate și Securitate în Muncă:

  • consilier, clasa I, grad profesional asistent.

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările și completările ulterioare și anume:

1. au cetățenia română și domiciliul în România;
2. cunosc limba română, scris și vorbit;
3. au vârsta de minimum 18 ani împliniți;
4. au capacitate deplină de exercițiu;
5. au o stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
6. îndeplinesc condițiile de studiu prevăzute de lege pentru funcția publică;
7. îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea funcției publice;
8. nu au fost condamnați pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
9. nu au fost destituiți dintr-o funcție publică sau nu le-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
10. nu au desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 30 martie 2017, ora 10:00 – proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008:

  • formularul de înscriere;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
  • cazierul judiciar;
  • adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică.

Formularul de înscriere se pune la dispoziție candidaților prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecției dosarelor, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice.

În termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs are obligația de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare la concurs. Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează de către secretarul comisiei de concurs, cu mențiunea „admis” sau „respins”, însoțită de motivul respingerii dosarului, la sediul autorității ori instituției publice organizatoare a concursului. Până în ultima zi prevăzută pentru selecția dosarelor, membrii comisiei de concurs pot solicita candidaților informații sau alte documente relevante din categoria celor prevăzute anterior, pentru desfășurarea concursului.

În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 20 zile de la publicarea anunțului (20 martie 2017).

Anunțul conține detalii suplimentare privind condițiile specifice și bibliografia de concurs. Relații suplimentare se obțin pe pagina oficială ori la sediul Consiliului Județean Ilfov, din str. Gheorghe Manu, nr. 18, sector 1, București, telefon: 021/212.75.33.

5 posturi de consilier juridic la Consiliul Județean Ilfov was last modified: martie 2nd, 2017 by Universul Juridic
Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: