Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la ÎCCJ – modificări (Hotărâre CSM nr. 1052/2015)

30 nov. 2015
Vizualizari: 969

Despre

  • M. Of. nr. 861 din 19 noiembrie 2015
  • Hotărârea CSM nr. 1052/2015
  • Modificarea Regulamentului pentru organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la ÎCCJ

Act modificatAct modificatorSumar
Regulamentul pentru organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la ÎCCJ, aprobat prin Hotărârea CSM nr. 293/2007 (M. Of. nr. 288 din 2 mai 2007; cu modif. ult.)Hotărârea CSM nr. 1052/2015 (M. Of. nr. 861 din 19 noiembrie 2015)modifică: ultima liniuță de la art. 5 alin. (1), art. 61 alin. (2)

În M. Of. nr. 861 din 19 noiembrie 2015, s-a publicat Hotărârea CSM nr. 1052/2015 pentru modificarea Regulamentului pentru organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la ÎCCJ, aprobat prin Hotărârea CSM nr. 293/2007 privind (M. Of. nr. 288 din 2 mai 2007; cu modif. ult.).

 

Vom prezenta, în continuare, modificările aduse respectivului regulament prin Hotărârea CSM nr. 1052/2015:

 

Ultima liniuță de la art. 5 alin. (1) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 1052/2015)

 

Veche reglementare

În vechea reglementare, ultima liniuță de la art. 5 alin. (1) prevedea: Comisia de organizare a concursului se constituie prin hotărâre a Plenului CSM, la propunerea Direcției resurse umane și organizare din cadrul CSM și a INM și este alcătuită:

(…)

– din responsabili de sală și supraveghetori. Prin excepție, aceste persoane sunt numite prin hotărâre a președintelui comisiei de organizare, de regulă, din aceleași categorii de personal ca și membrii comisiei.

 

Noua reglementare

Potrit noii relgementări, ultima liniuță de la art. 5 alin. (1) prevede: „Comisia de organizare a concursului se constituie prin hotărâre a Plenului CSM, la propunerea Direcției resurse umane și organizare din cadrul CSM și a INM și este alcătuită din:

(…)

– responsabili de sală și supraveghetori, precum și alte persoane care desfășoară activitate pentru buna organizare a concursului. Prin excepție, aceste persoane sunt numite prin hotărâre a președintelui comisiei de organizare, de regulă, din aceleași categorii de personal ca și membrii comisiei”.

 

Art. 61 alin. (2) din Regulament (modificat prin Hotărârea CSM nr. 1052/2015)

 

Veche reglementare

În veche reglementare, art. 61 alin. (2) prevedea faptul că președintele comisiei de organizare a concursului stabilește fișe de atribuții pentru vicepreședinte, membrii comisiei și pentru responsabilii de sală.

Pachet: Codul administrativ comentat. Explicatii, jurisprudenta, doctrina. Volumul I si Volumul II
Noua reglementare

Potrivit noii reglementări, art. 61 alin. (2) prevede: „(2) În acest scop, președintele comisiei de organizare a concursului stabilește fișe de atribuții pentru vicepreședinte și membrii comisiei, precum și instrucțiunile pentru responsabilii de sală și supraveghetori”.

 

ISTORIC

 

Act modificatActe modificatoare
Regulamentul pentru organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la ÎCCJ, aprobat prin Hotărârea CSM nr. 293/2007 (M. Of. nr. 288 din 2 mai 2007; cu modif. ult.)Hotărârea CSM nr. 1121/2008 (M. Of. nr. 824 din 8 decembrie 2008)
Hotărârea CSM nr. 1789/2009 (M. Of. nr. 732 din 28 octombrie 2009)
Hotărârea CSM nr. 1255/2014 (M. Of. nr. 7 din 6 ianuarie 2015)
Hotărârea CSM nr. 477/2015 (M. Of. nr. 369 din 25 mai 2015)
Hotărârea CSM nr. 1052/2015 (M. Of. nr. 861 din 19 noiembrie 2015)
Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent la ÎCCJ – modificări (Hotărâre CSM nr. 1052/2015) was last modified: noiembrie 30th, 2015 by Redacția ProLege

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.