Modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a Inspectoratului General pentru Situații de Urgență

30 aug. 2016
Vizualizari: 910

Despre

  • Aprobarea atribuțiilor specifice compartimentelor funcționale
  • Eficientizarea activității

Potrivit comunicatului publicat pe site-ul Guvernului (www.gov.ro), Guvernul a modificat, în data de 29 august 2016, printr-o hotărâre, Regulamentul de organizare și funcționare a Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, precum și atribuțiile serviciilor de urgență profesioniste.

Noile măsuri organizatorice au drept scop eficientizarea activității pe linia prevenirii, pregătirii, protecției comunităților și realizării intervențiilor în strânsă corelare cu specificul situației operative de la nivelul fiecărui județ, prin realizarea unei structuri organizatorice funcționale și adaptate nevoilor actuale ale instituției, pentru extinderea competențelor instituțiilor din subordine.

Conform regulamentului, au fost înființate patru noi structuri, din care două la nivel de direcție, una de nivel de serviciu și una de nivel compartiment. Acestea vor avea atribuții în ceea ce privește pregătirea pentru intervenție a personalului operativ, pregătirea populației să reacționeze în cazul unor situații de urgență, planificarea exercițiilor și a managementului stărilor excepționale, respectiv a achizițiilor publice.

De asemenea, actul normativ aduce clarificări în ceea ce privește modul de avizare și aprobare a atribuțiilor specifice compartimentelor funcționale din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență.

Pentru a vedea respectivul comunicat, vizitați site-ul Guvernului (www.gov.ro).

Modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a Inspectoratului General pentru Situații de Urgență was last modified: august 30th, 2016 by Redacția ProLege

Jurisprudență

Vezi tot

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor:

Redacția ProLege

Redacția ProLege

Rubrica ACTUALITATE LEGISLATIVĂ aduce la cunoştinţa utilizatorilor principalele schimbări legislative survenite recent în diverse domenii, înlesnind astfel activitatea de informare şi de cercetare desfăşurată de practicieni şi reducând semnificativ şi eficient timpul dedicat respectivei activităţi.