Baroul Dolj. Cum a fost la atelierul de lucru „Managementul avocaturii. Time management. Calculul onorariului. Venituri și cheltuieli”

1382       0

Vineri, 10 iulie 2015, s-a desfășurat atelierul de lucru cu tema „Managementul avocaturii. Time management. Calculul onorariului. Venituri și cheltuieli” moderat de doamna avocat Carmen Popa și organizat de Baroul Dolj în colaborare cu Centrul Teritorial Craiova al Institutului Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților.
 
Participanții la atelierul de lucru Managementul avocaturii. Time management. Calculul onorariului. Venituri si cheltuieli
 
În cadrul evenimentului profesional de pregătire continuă la care au participat peste 40 de avocați s-a discutat despre importanța abordării strategice a managementului formelor de exercitare a profesiei de avocat, despre planificarea activității profesionale în funcție de obiective precise și bine determinate în timp și despre fixarea onorariului în contextul necesității bugetului de venituri și cheltuieli ca element administrativ, distinct de funcția legală, juridică a activității avocatului.
 
avocat Carmen Popa, Moderatorul aterielului de lucru Managementul avocaturii. Time management. Calculul onorariului. Venituri si cheltuieli
 
Tema atelierului de lucru și prezentarea doamnei avocat Carmen Popa au generat o dezbatere interesantă care a fost apreciată de toți participanții la atelierul de lucru.
 
Alți participanții la atelierul de lucru Managementul avocaturii. Time management. Calculul onorariului. Venituri si cheltuieli

Baroul Dolj. Cum a fost la atelierul de lucru „Managementul avocaturii. Time management. Calculul onorariului. Venituri și cheltuieli” was last modified: iulie 13th, 2015 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: