[Reluarea procedurii de selecție] CSM selectează experți în domeniile eticii și managementului profesional în vederea elaborării unui ghid, respectiv a unui manual

23 sept. 2015
Vizualizari: 1230

Despre

  • Udate: Noul termen-limită pentru depunerea dosarelor: 30 septembrie 2015
  • Elaborarea unui ghid în domeniul eticii şi deontologiei profesionale
  • Elaborarea unui manual în domeniul managementului judiciar
 

Universuljuridic.ro PREMIUM

Aici găsiți informaţiile necesare desfăşurării activităţii dvs. profesionale.

Universuljuridic.ro PREMIUM pune la dispoziția profesioniștilor lumii juridice un prețios instrument de pregătire profesională. Oferim un volum vast de conținut: articole, editoriale, opinii, jurisprudență și legislație comentată, acoperind toate domeniile și materiile de drept. Clar, concis, abordăm eficient problematicile actuale, răspunzând scenariilor de activitate din lumea reală, în care practicienii activează.

Testează ACUM beneficiile Universuljuridic.ro PREMIUM prin intermediul abonamentului GRATUIT pentru 7 zile!

🔑Vreau cont PREMIUM!


 

Update: CSM a decis să reia procedura de selecție a experților.

Comisia de evaluare a decis, în ședința din 21 septembrie, că nici unul dintre candidații înscriși nu îndeplinește toate condițiile pentru a fi selectat ca expert în vederea participării la elaborarea ghidului și a manualului.

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 30 septembrie 2015.

Consultați sursa informațiilor, anunțurile CSM (www.csm1909.ro).


CSM a anunțat inițierea unei proceduri pentru selecția unui expert în vederea participării la elaborarea unui ghid în domeniul eticii și deontologiei profesionale, respectiv a unui expert în vederea participării la elaborarea unui manual în domeniul managementului judiciar, în cadrul proiectului „Asistență pentru consolidarea capacității sistemului judiciar din România de a face față noilor provocări legislative și instituționale”, finanțat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014, reiese din anunțurile publicate de Consiliu.

În vederea participării la procedură, persoanele interesate pot transmite dosarul de înscriere până cel târziu la data de 4 septembrie 2015, cuprinzând documentele prevăzute în caietele de sarcini (a se vedea punctul 6 „Aspecte procedurale”) la adresa de e-mail: dnica@csm1909.ro, în atenția d-nei Daniela ION, consilier pentru afaceri europene, Direcția Afaceri Europene, Relații Internaționale și Programe  (telefon: 021.319.81.89; fax: 021.311.69.44).

Elaborarea ghidului în domeniul eticii și deontologiei profesionale

Potrivit calendarului de implementare a proiectului, termenul de realizare a ghidului este ianuarie – martie 2016.

Potențialii candidați trebuie să îndeplinească următoarele cerințe minime de calificare:

Calificări și competențe minime:

  • Diplomă universitară (sau echivalent);

Experiența profesională minimă:

  • Experiență profesională de minimum 5 ani în domeniul de specialitate care face obiectul acestei proceduri;
  • Elaborarea unor lucrări de specialitate în domeniul eticii și deontologiei profesionale (lucrări publicate, studii, metodologii, ghiduri, manuale);
  • Cunoștințe avansate de limba engleză.

Participarea la activități, proiecte sau elaborarea de materiale relevante pentru domeniul proiectului destinate personalului din sistemul judiciar vor fi punctate suplimentar.

 Departajarea experților se va face pe baza unui sistem de puncte care vor fi acordate conform descrierii prezentate și ținând cont de documentele doveditoare depuse de aceștia.

 În vederea demonstrării conformității cu cerințele solicitate, ofertanții vor prezenta:

  • Scrisoare de intenție care va include și oferta financiară privind onorariul solicitat/zi;
  • Copie a diplomei de studii superioare;
  • Copie a cărții de identitate;
  • Curriculum vitae (format Europass, semnat, format pdf);
  • Dovadă competență lingvistică engleză (orice document din care să reiasă nivelul de cunoaștere al limbii engleze);
  • Alte documente justificative, după caz: certificări, adeverințe, referințe/ scrisori de recomandare, cărți de muncă, orice alte documente care pot susține afirmațiile ofertantului în sensul îndeplinirii criteriilor de selecție;
Elaborarea manualului în domeniul managementului judiciar

Potrivit calendarului de implementare a proiectului, termenul de realizare a manualului este octombrie 2015 – februarie 2016.

Conferința națională „Prevenirea și combaterea spălării banilor”. Impactul noii legi asupra profesiilor liberale

Potențialii candidați trebuie să îndeplinească următoarele cerințe minime de calificare:

Calificări și competențe minime:

  • Diplomă universitară (sau echivalent);

Experiența profesională minimă:

1. Experiență profesională/ vechime de minimum 7 ani în profesia de judecător/ procuror/ expert în domeniul managementului (pentru fiecare an de experiență profesională acumulată peste minimul solicitat va fi acordat un punctaj suplimentar pentru fiecare an de experiență, până la maximum 5 puncte).

2. Experiență profesională relevantă:

  • într-o funcție de conducere în cadrul instanței/ parchetului sau experiență anterioară relevantă în activitatea de formare în domeniul managementului judiciar, dovedită prin cursuri sau seminarii de formare profesională susținute în acest domeniu – pentru candidații judecători/ procurori;
  • într-o funcție managerială sau experiență anterioară relevantă în activitatea de formare în domeniul managementului judiciar, dovedită prin cursuri sau seminarii de formare profesională susținute în acest domeniu ‒ pentru alți experți în domeniul managementului.

3. Cunoștințe avansate de limba engleză.

Participarea la elaborarea de materiale relevante pentru domeniul proiectului, publicarea de lucrări de specialitate în domeniul managementului judiciar (lucrări publicate, studii, metodologii, ghiduri, manuale) vor fi punctate suplimentar (maxim 3 puncte).

 Departajarea experților se va face pe baza unui sistem de puncte care vor fi acordate conform descrierii prezentate și ținând cont de documentele doveditoare depuse de aceștia.

 În vederea demonstrării conformității cu cerințele solicitate, ofertanții vor prezenta:

  • Scrisoare de intenție care va include și oferta financiară privind onorariul solicitat/zi;
  • Copie a diplomei de studii superioare;
  • Copie a cărții de identitate;
  • Curriculum vitae (format Europass, semnat, format pdf);
  • Dovadă competență lingvistică engleză (orice document din care să reiasă nivelul de cunoaștere al limbii engleze);

Alte documente justificative, după caz: certificări, adeverințe, referințe/ scrisori de recomandare, cărți de muncă, orice alte documente care pot susține afirmațiile ofertantului în sensul îndeplinirii criteriilor de selecție.

Pentru mai multe detalii, precum caietul de sarcini pentru fiecare material, consultați sursele informațiilor, anunțurile publicate de CSM pentru selectarea expertului în domeniul managementului judiciar, respectiv a expertului în domeniul eticii și deontologiei profesionale.

[Reluarea procedurii de selecție] CSM selectează experți în domeniile eticii și managementului profesional în vederea elaborării unui ghid, respectiv a unui manual was last modified: septembrie 23rd, 2015 by Universul Juridic

PARTENERI INSTITUȚIONALI

Vă recomandăm:

Rămâi la curent cu noutățile juridice

Despre autor: